Asialle vihkiytyneille Pershing-mielikuva on selvä: siinä hopeisena hohtava ”ohjus” kiitää vähintään 45 solmua, perässä pintavetolaitteiden nostattama korkea kukonpyrstö. Nykypäivän paras myyntivaltti on kuitenkin tilat. Mastersviitin halutaan olevan leveä, salonki ja ruokailutilojen olevan erilliset ja erilaisia ulko-oleskelutiloja tarvitaan useita. Ja ehkä tärkeimpänä kaikista perässä pitää olla wau-efektin luova beach club. Muutkin päräyttävät kikat ovat toki sallittuja.
Näitä ja muita toiveita Pershing ryhtyy täyttämään uudella GTX-sarjalla. Vaikka pituutta on yli 35 metriä ja leveyttäkin kahdeksan, se ei vieläkään ole erityisen korkea tai ylärakenteita maksimoiva, mutta varmasti riittävästi erilainen Pershingin perinteiseen sportcruiser-muotokieleen verrattuna.
GTX:n kenties leimaa antavin piirre on aivan pääkannen alkuun viety komentosilta, jonka jatkeena on suljettu pentteri, ruokailutila ja sisäsalonki. Messistä, kapteeninhytistä ja kahdesta miehistöhytistä koostuva skanssi on keulassa, ja sieltä on suora kulkuyhteys komentosillalle ja kapyysiin.
Ulko-oleskelutiloja on tavoitellun monipuolisesti, yhteensä 165 neliömetrin verran. Keulakannella aktiviteetin keskittyvät porealtaan ympärille. Salongin laidalle avautuu parveke ja yläpuolella on 41 neliömetrin aurinkokansi, jonne johtaa perästä molemmilla laidoilla olevat ulkoportaikot. Ylemmällä peräkannella on baari ja al fresco -ruokapöytä, alempi peräkansi muovautuu 38 neliömetrin beach clubiksi. Veteen lohkeaa iso uimataso ja talliin mahtuu 5-metrinen rib, vesijetti ja seabob.
Vieraille on viisi makuukajuuttaa, joiden kokoonpano muodostuu yhdestä mastersviittistä, kahdesta parivuoteellisesta vip-kajuutasta ja kahdesta erillisvuoteilla varustetusta vieraskajuutasta. Kaikkien yhteydessä on luonnollisesti omat toiletit. Sisustuksessa on käytetty paljon peilejä ja aitoja italialaisia materiaaleja, kuten Poltrona Frau -nahkaa.
Konehuoneeseen tulee vakiona kolme 1 800-hevosvoimaista MANia, mutta eiköhän useimmat Pershingin ostajat päädy GT-hengessä suurempiin, 2 000-hevosvoimaisiin vaihtoehtoihin. GTX:nkin kohdalla vettä piiskataan voimalla, mutta pintapotkurien sijaan se ahdetaan vesisuihkuvetolaitteiden läpi. Tehokkaammalla vaihtoehdolla huippunopeudeksi lupaillaan 35,5 solmua ja matkavauhdiksi 29,5 solmua. Kokoluokka huomioiden ollaan siis yhä Pershingin hengen mukaisesti siellä valikoiman suorituskykyisemmässä päässä.
Lähes kaikkia aluksen laitteita käytetään ja valvotaan kojelaudan kosketusnäyttöjen kautta. Vakiona on neljä 15-tuumaista ruutua, mutta ensimmäiseen valmistuvaan yksilöön tulee ”vähän” isommat särmit, nimittäin kaksin kappalein peräti 57-tuumaisia kosketusnäyttöjä. Hallintalaitteista ainakin ajo-joystick, kaasukahvat ja autopilotti on integroitu kuljettajan istuimeen.