Vuonna 2018 täysin uutena mallina esitelty F55 on omassa luokassaan suosittu vene. Niitä liikkuu muutama myös Suomen vesillä. Nyt on hienovaraisen päivityksen aika.
Uudistuneen F55:n erottaa edeltäjästään parhaiten uudesta, yhtenäisestä runkoikkunoiden profiilista. Muutoin runko ja kansi ovat kuvan perusteella entisen kaltaiset. Kattorakenteen saa V50- ja V55-mallien tavoin tummalla kontrastivärillä maalattuna, mikä valmistajan mukaan tuo estetiikkaan ripauksen sporttisuutta. Konehuoneessa pauhaa vakiona kaksi Volvo Pentan 13-litraista ja 900-hevosvoimaista dieseliä, jotka siivittävät F55:n 33 solmun huippunopeuteen.
Sisätiloissa muutokset ovat kosmeettisia. Princessin viimeistely ja viihtyisyys on tunnetusti huippuluokkaa, mutta uudessa F55:n verhoilumateriaalit, jalopuu ja kiillotettu teräs on rikastettu vielä inauksen edeltäjää korkeammalle tasolle. Tilaratkaisu on ennallaan eli majoituskannelta löytyy keskiveneeseen sijoitettu koko veneen leveyden hyödyntävä mastersviitti, keulasta vip-kajuutta ja styyrpuurin laidalta erillisvuoteilla varustettu vieraskajuutta. Kansisalongissa oleskelu- ja ruokailutila on edessä sisäohjaamon yhteydessä ja pentteri takana, josta tarjoilu onnistuu sujuvasti myös ulkotiloihin.
Jokaiseen tilanteeseen ja ajankohtaan sopivaa ulko-oleskelutilaa löytyy katetulta takakannelta, avoimelta keulakannelta sekä biminikatoksen varjostamalta flybridgeltä. Veteen pääsee luontevimmin, kun tilaa F55:n lisävarusteena saatava hydraulisella uimatasolla. Tehdashinnat alkavat vakiovarustein reilusta 1,2 miljoonasta punnasta.