Kun alun perin avo-ohjaamolliseen ja matalinjaisella tuulilasilla varustettuun daycruiseriin ryhdytään sovittelemaan kattoa päälle, voi lopputulos olla joskus kömpelön näköinen. Silverillä versiointi on onnistunut muotoilullisestikin huomattavan hyvin, vaikka kokoluokka on haastetta lisäävän pieni.
Raptor ST:n katossa on sähkötoiminen kangaskattoluukku. Mallistossa jatkavaan Raptor DC -avomalliin nähden ST:n tuulilasi on korkeampi, jotta se yltää katon etureunaan saakka. Keulasta tullessa kattoa pitää vähän raottaa, jotta tuulilasin keskiruudun saa avattua. Katon avaaminen (ja sulkeminen) ulkopuolelta tapahtuu joko keulan ankkuriboksissa olevalla katkaisimella tai My Silver -mobiiliapilla. Sisällä olevassa kattoluukkua hallitaan kojelaudan napilla.
Katon alla on keskimäärin noin 180 sentin seisomakorkeus, mikä riittää sujuvaan kulkemiseen. Siihen on päästy madaltamalla ST mallin lattiaa DC-versioon verrattuna. Lattian syvennys on suoraan pois avotilan alle työntyvän pistopunkan ilmatilasta, mutta silti punkalle mahtuu yhä yksi aikuinen tai kaksi pienempää lasta.
Muilta osin tsisäilaratkaisu on ennallaan, eli mukana on keulan parivuode, kompakti mutta erillinen ja sähkö-wc:llä varustettu toiletti. Sen enempää muutoksia ei ole avotilassakaan,, vaan kookas U-sohva, heittoselkänojallinen ohjaamon paripenkki ja yllättävän hyvin varusteltu pentteri ovat entisisillä sijoillaan ja muodostavat toimivan kokonaisuuden.
ST-version lisähinta on DC-avomalliin nähden varsin maltilliset 10 000 euroa, mikä tarkoittaa hintojen starttaavan 122 000 eurosta. Vakiovarustus pitää sisällään muun muassa keulapotkurin, 9-tuumaisen plotterin, kaksiliekkisen kaasulieden, paineveden sekä sivut ja perän sulkevat kuomun. Lisävarusteista yleisimmät ja tärkeimmät on kasattu 15 000 euron Comfort- ja 24 000 euron Premium-paketteihin. Comfort pitää sisällään muun muassa automaattitrimmit, jääkaapin, lämmittimen, maasähkön ja sähköisen ohjaustehostimen. Premium lisää listaan esimerkiksi peräankkurivinssin, jääkaapin, päivityksen 12-tuumaiseen plotteriin sekä keulavalon ja katon suojakankaan.
Vakiomoottorina on Hondan 250-hevosvoimainen V6, jonka saa 4 500 euron lisähintaan vakoisena ja sähköisellä DBW-kaukohallintalaitteella varustettuna. Puhuttelevin konevaihtoehto on kuitenkin Hondan uusi 5-litrainen ja 350-hevosvoimainen V8, jolla varustettuna ST:n hintalapaussa on ”Vaatehuoneen Simon” 140 000 euroa.
Silver Raptor ST on Vene 25 Båt -messuilla esillä osastolla 6h48.