Akkukäyttöisten täyssähkömoottorien lisäksi Torqeedon Deep Blue -moottorisarjaan on kuulunut hybridivaihtoehto, jossa ajoakkua ruokkii dieselaggregaatti. Marine Hydrogen Hybrid eli Ma-Hy-Hy -työnimen saaneen projektin tarkoituksena on korvata järjestelmän viimeinenkin päästöjä tuottava polttomoottori sähköä tuottavalla vetypolttokennolla. Kumppanina Torqeedolla on niin ikään saksalainen polttokennovalmistaja Proton Motor Fuell Cell.
Järjestelmää suunnitellaan moottoriteholtaan 50–200 kilowatin luokkaan sekä varustettavaksi 30–120 kilowatin polttokennolla ja joustavilla vedyn varastointiratkaisuilla. Porkkanana on sähköntuotannossa omavarainen ja täysin päästötön propulsiojärjestelmä, sillä vetypolttokennon sähköntuotantoprosessin sivutuotteena syntyy vain vesihöyryä.