Sealinen alunperin yhdellä tai kahdella dieselsisäperämoottorilla varustettu S- ja C330-mallipari on ehtinyt jo viiden vuoden ikään. Vuodet eivät kuitenkaan paina, sillä Bill Dixonin muotoilu- ja suunnittelutyö on ollut sen verran onnistunutta, että yleisvaikutelma on vielä tuore.
Cabincruiser-tyyppinen C330 oli luokkansa ensimmäinen vene, jossa oli useita sittemmin suosituiksi tulleita yksityiskohtia, kuten epäsymmetriset sivukannet, ohjaamon sivuliukuovi, kokonaan avattava takaseinä, kaksi vastakkaisiin suuntiin avautuvaa liukukattoluukkua, alareunasta syvennetyt kansisalongin sivuikkunaprofiilit sekä keulakannen aurinkopatja ja istumapaikka. Myös tilaa on kilpailukykyisesti, sillä S/C330 on 3,5 metrin levyisenä yhä 15–25 senttiä pääkilpailijoitaan leveämpi.
Niinpä perämoottoriversio on syntynyt varsin vähin muutoksin. Ne rajoittuvat lähinnä rungon peräpeiliin, joka on muokattu kahdelle perämoottorille sopivaksi. Sisäperämoottoreilta tyhjäksi jäänyt konehuone toimii perämoottoriversiossa tavaratilana.
Polttoainetankin koko on ennallaan 570 litrassa, joten dieseleitä käytännössä kaikilla nopeuksilla janoisemmat bensaperämoottorit tyhjentävät säiliötä nopeammin ja pienentävät toimintasädettä. Toisaalta suorituskykyä ja sporttisuutta valmistaja lupailee C330V-perämoottoriversiolle enemmän. Kahdella 300-hevosvoimaisella perämoottorilla varustettuna huippunopeuden odotetaan nousevan 40 solmuun.
C330V ensiesitellään syyskuussa Cannesin venemessuilla. Hinnaksi ilmoitetaan 159 950 euroa ilman veroja ja moottoreita. Niiden lisäyksen myötä Suomi-hinnaston voidaan laskeskella alkavat karkeasti noin 270 000 euron tasolta.
S330V:n peräpeiliin ripustettiin tehtaalla Mercuryn perämoottorit, mutta C330V:n kohdalla moottorien toimittaja vaikuttaisi tehtaan julkaisemien tietokonekuvien perusteella vaihtuvan. Niissä C330V:n perään on piirretty 300-hevosvoimaiset Yamahat.