S2 Yachtsin kolmesta tuotemerkistä tunnetuin – tai ainakin myydyin – Suomessa oli aikoinaan Slickcraft. Se on kuitenkin kuopattu yhdysvalloissakin jo aikaa sitten, mutta jäljelle jääneet Tiara ja Pursuit menestyvät hyvin. Tiaroita myytiin aikoinaan jokunen uusi vene Suomeenkin.
Tiaran malliston kulmakivi oli ja tavallaan on vieläkin klassiset Open- ja Convertible-mallit. Ne voi varustaa joko luksustason matka- tai kalaveneiksi, monesti niiden yhdistelmäksi. Modernimpaa otetta on Q-, C- ja F-sarjoissa, joissa on kyse isoista ja asuttavista matkaveneistä.
Pursuitin alta löytyy puolestaan laaja valikoima perämoottoriveneitä kalastus- ja päiväristeilykäyttöön. Yhteistä sekä Tiaralle että Pursuitille on niiden asemointi yläsegmenttiin niin sanottuun premium-luokkaan.
Tiara Sport ajaa tavallaan kolmanneksi brändiksi Tiaran ja Pursuitin välimaastoon. Sport-mallistoo Tiara lupailee seitsemää mallia kokoluokissa 29–42 jalkaa.
Ensimmäinen malli on 38-jalkainen avoin päiväristeilijä, perämoottoreilla tietenkin. Moottorivaihtoehtoja on yksi, ja se muodostuu kolmesta Yamahan 350-hevosvoimaisesta V8-koneesta. Moottorit saa Yamahan vakiovärin sijaan myös maalattuna valkoiseksi tai runkovärin kanssa mätsäävästi kaksiväriseksi. Koneiden kaksivärimaalaus maksaa 15 000 taalaa, runkoväri toisen mokoman.
Tilaratkaisu on muodostettu keskipulpetin ympärille ja tuunattu päiväristeilyä ajatellen. Sekä keulassa että perässä on kutsuvan näköiset sohvaryhmät, ja ohjaamon takana pentterisaareke. Perän u-sohva on asennettu kääntyvälle alustalle, joten sohvan suun voi suunnata joko pentteriä tai uimatasoa kohti.
Pulpetin sisällä on parivuoteella, vaatekaapilla ja erillisellä toiletilla varustettu kajuutta. Vakiovarustelu on kohdillaan, sillä siihen sisältyy muun muassa generaattori ja ilmastointi. Ihan halvalla unelmien päivävene ei tosin irtoa, sillä 38 LS:n suositushinta jenkeissä on 499 900 dollaria.