485 HTS on menestynyt Suomessakin hyvin, sillä se valittiin aikanaan Helsingin venemessuilla Vuoden Matkamoottoriveneeksi. Silloin se oli mallimerkinnältään vielä 445.
Uudessa 425:ssä on sikäli perinteinen sportcruiserin tilaratkaisu, että erinomaisen tilava pentteri löytyy alakerrasta ja sen vieressä on alasalonki. Makuukajuuttoja ja toiletteja on kaksi. Sisustuksen viimeistely on verhoilun ja puutyön osalta Galeonille tyypilliseen tapaa hienoa.
Omistajankajuutta on keskiveneessä ja sen yhteydessä on oma toiletti. Vuode on iso ja näyttävästi pitkittäin, mutta seisomakorkeudessa ja vuoteen paapuurin laidalle kulkemisessa on kompromisseja.
Keulakajuutassa on säästelty tilaa, joten parivuoteen toinen sivu on kiinni styyrpuurin laidassa. Kun vuode on laidan myötäisesti vinossa, on kajuutta voitu tehdä lyhyemmäksi.
Kansisalonki on sisustettu materiaaleiltaan avotilamaisesti, vaikka kauttaaltaan avattava takaseinä ja -ovi ovat vakiona. Paapuurin laidalla on kookas pentterimoduuli, johon voi valita lisävarustelistalta sähkögrillin.
Sekä avotilassa että kansisalongissa on tilavat sohvaryhmät. Pituusmitta on saatu riittämään toteuttamalla kansisalongin u-sohvan etupäädyn selkänoja kääntyväksi. Ajon aikana ja selkänoja taka-asennossa sohvan etuosa toimii ohjaamon istuimena, paikallaan ollessa ja selkänoja etuasennossa osana u-sohvaa.
Avotilan alla on iso säilytystila, johon mahtuu halutessa pieni kumivenekin. Konehuone jää apuvenetallin lattian alle, ja sinne kannattaa harkita yhteensä 600–800 dieselhevosvoiman sijoittamista. Hinnat alkavat silloin noin 400 000 eurosta.