Vaikka nykymallissakaan ei ole ensi vilkaisulta mitään vikaa, korvataan se täysin uudella, tammikuussa Düsseldorfin venemessuilla lanseerattavalla V50-mallilla. Princessin oman tuotekehitysosaston lisäksi sitä ovat työstäneen englantilaisen Olesinskin ja italialaisen Pininfarin nimeä kantavat suunnittelutoimistot.
Ensimmäisen julkistetun kuvan perusteella lopputulos on sulava. Pitkän runkoikkunan muoto on tuttu jo edeltäjästä, mutta kyljissä on etenkin perässä enemmän korkeutta ja pyöreyttä kuin ennen. V-sarjalaisille tunnusomainen katto- ja sivuikkunalinjojen jättökulman V-muoto ei tulevassa mallissa ole niin syvä ja terävä kuin nykyisessä.
Tekniikkapuoli on pääosin ennallaan eli konehuoneeseen voi valita joko 440- tai 480-hevosvoimaiset Volvo Penta D6-dieselit, jotka kytketään IPS-vetolaitteisiin. Joystick-hallintalaite kuuluu luonnollisesti kuvaan, mutta nyt sitä höystetään Assisted Docking -rantautumisavustimella, joka poistaa tuulen ja virtausten vaikutukset ohjailuun. Muista järjestelmistä mainitaan ensi alkuun Naimin audiolaitteisto sekä Garmin OnDeck -etäyhteys, joka tuo Garminin monitoiminäyttöihin integroidut sähkölaitteiden ja -järjestelmien käyttö- ja valvontatoiminnot älypuhelimeen.
Tilaratkaisuja Princess on kuvaillut vasta valikoidun sanallisesti. Alakerrasta löytyy kaksi makuukajuuttaa ja toilettia sekä pentteri ja salonki, jonka voi korvata kolmannella makuukajuutalla. Pääkannelle tarjotaan nykymallin tapaan kahta versiota. Düsseldorfissa näytetään Deck Saloon -kansisalonkiversio, jossa on avattava takaseinä avo- ja sisätilojen välissä.
Open versiossa tila soljuu vapaammin ja yhtenäisemmin, mutta perä suljetaan kuomulla.
Totalveneessä palataan vielä V50:n pariin, kunhan valmistaja julkaisee siitä lisää tietoa.