Nordkapp- ja Sting-veneitä Puolassa omassa tehtaassaan valmistava Frydenbø ja tuolloin vielä SES-X Marinena tunnettu start-up-yritys Pascal tulivat suhteensa kanssa ulos kaapista vasta alkuvuodesta, mutta tuloksia alkaa jo näkyä. Yhteystyön ensihedelmä on 6–11-metrisiin sähköveneisiin tulevina vuosina keskittyvä Ripple-sähkövenemerkki, jonka ensimmäisestä mallista on annettu parin tietokonekuvan verran osviittaa.
Kuvissa näkyy noin kymmenmetrinen, avattavilla laitaterasseilla ja T-top-katoksella varustettu keulakajuutallinen daycruiser, jossa on monista vastaavista malleista poiketen täysleveä tuulilasi, jonka läpikulku tapahtuu muutaman Nordkapp-mallin tapaan paapuurin reunalta. Keulakansi on melko korkea, joten keulan osalta lienee painotettu enemmän kajuutan sisä- kuin keulakannen ulko-oleskelutiloja. Avotilaa löytyy runsain mitoin perästä, jota hallitsee kookas sohvaryhmä ja ohjaamon taakse poikittain sijoitettu pentterilipasto. Suunnittelu on Frydenbøn hovisuunnittelijan ja valtaosan nykyisistä Bella- ja Flipper-malleista kynäilleen Espen Thorupin studion käsialaa.
Tekniikasta saati suoritusarvoista ei hiiskuta vielä halaistua sanaa, mutta Pascalin kehittämän, ilmavoidellun pintaefektirungon kulkuvastuksen pitäisi olla merkittävästi perinteisiä liukuvia runkoja pienempi, mikä mahdollistaa sähköveneissä toimintamatkan pitenemisen ilman ylikokoisia akkuja tai kantosiipikikkailuja. Moottorin tehoa tai ajoakun kokoa ei ole kuitenkaan vielä vahvistettu ja toimintasädettäkin kuvaillaan vain pitkäksi.
Yksi oleellinen seikka kuvista kuitenkin selviää, ja se on moottorityyppi. Yllättäen Ripplessä ei ole perämoottoria tai paria, vaan perävetolaitteella varustettu sisämoottori. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan lisätietoja.