Uusista Grand Turismoista pienempi on läheistä sukua viime tammikuussa esitellylle Flyer 10:lle. Runko sekä ulko- ja sisätilat ovat samat, mutta Grand Turismo 32:ssa on korkeampi tuulilasi ja sivulasit sekä kattoluukulla varustettu HT-katos. Flyer 10:n tavoin GT 32 varustetaan lähtökohtaisesti kahdella perämoottorilla, mutta Flyerista poiketen GT 32:n saa myös sisäperämoottoriversiona. Perämoottoriversion maksimiteho on 2 x 350 hevosvoimaa, sisäperäversion 2 x 300 hv.
Flyer 10:n tavoin GT 32 rikkoo veneluokkien rajoja. Sen keulakannella on iso makoilutila ja toispuolinen kulkukansi, joka johtaa puupuurin laidalla olevalla ovelle, jonka kautta tuulilasin läpikulku tapahtuu. Sivukansia ei ole lainkaan.
Komentosillalla on kaksi tuplapenkkiä ja niiden takana pentteri ja laaja u-sohva. Kannen alta löytyy parivuoteeksi pedattava salonki, keskikajuutta ja erillisellä suihkukomerolla varustettu toiletti. GT 32 ensiesitellään syyskuun puolivälissä Cannesin venemessuilla.
Pääkuvassa esiintyvä Grand Turismo 36 näytetään ensin Atlantin toisella puolella Yhdysvalloissa, jossa se myös valmistetaan. Euroopan ensi-ilta on vuorossa ensi keväänä. GT 36:ssa on samoja elementtejä kuin GT 32:ssa, mutta myös perustavaa laatua olevia eroja. Tavalliseen tapaan koko palkitsee, sillä GT 36 näyttää pikkusisartaan sopusuhtaisemmalta.
Vallitseva perämoottoribuumi huomioiden ei ole yllätys, että GT 36 varustetaan alkuun perämoottoreilla. Tietokonekuvissa perässä on kaksi 350-hevosvoimaista Suzukia. Pieni yllätys on se, että koneita on ”vain” kaksi. Eurooppaan tullessa vaihtoehdoiksi tulee myös dieselsisäperämoottorit.
GT 36:ssa on upotettu keulakannen oleskelutila, mutta tavanomaiset sivukannet, joilla kulkemista suojaa korkeat kaiteet. Sisäperämoottoriversiossa on suuremmat uimatasot ja esteettömämmät näkymät, perämoottoriversiossa katsellaan ehkä koneita.
Avotilassa on pitkät pätkät sohvia, aurinkotaso ja ulkopentteri, joka sijoitettu herkullisesti aivan styyrpuurin peräkulmaan. Matkan ajaksi kuskin ja kartturin penkeille mahtuu istumaan neljä.
Kannen alla on yli 35-jalkaisten sportcruiserien vakiotilaratkaisu, joka muodostuu pari vuoteellisesta keulakajuutasta, erillisvuoteilla varustetusta keskikajuutasta, sisäsalongista ja sisäpentteristä sekä erillisellä suihkukomerolla varustetusta toiletista. Keskikajuutan erillisvuoteet saa pedattua myös parivuoteeksi, mutta poikittain nukuttaessa taaemmalle vuoteelle joutuu kapuamaan epäkäytänöllisesti etummaisen vuoteen yli.