Sen lisäksi, että uudessa Candela C-8 CC:ssä on tilaa ylimääräisille istuimille keulassa, on siinä myös DC-mallista poikkeava taka-avotilan tilaratkaisu, joka muodostuu perän aurinkotasosta, kahdesta sohvasta ja niiden välissä olevasta pöydästä. Candelan tiedotteessa mainitaan myös wetbar, mutta koska kuvissa ei näy varsinaista pentterilipastoa, kyse lienee pikemminkin piilotetusta pesualtaasta. Keskipulpetin uumeniin on saatu sijoitettua toiletti, muttei joissakin saman kokoluokan keskipulpettikilpailijoissa olevaa makuutilaa.
57 meripeninkulman toimintasäde
Teknisesti C-8 CC on yhtenevä C-8 DC:n kanssa. Molemmissa on Candelan kehittämä, kantosiipeen integroitu C-Pod -moottori sekä sähköautomerkki Polestarin 69 kilowattitunnin ajoakku. Candela lupaa C-8:n yltävän 22 solmun matkanopeudella 57 meripeninkulman toimintamatkaan. Polestar-akun latausjärjestelmä voi vastaanottaa myös pikalatausaseman tasavirtaa, jos sellaisen sattuu jostain satamasta löytämään. Suurteholatauksella akku täyttyisi Candelan mukaan 45 minuutissa.
Candela C-8 valmistetaan kokonaan hiilikuidusta ja sden hinnat alkavat 410 000 eurosta. CC-mallien asiakastoimitukset alkavat kesäkuussa 2024.