Carver muistetaan Suomessa etenkin kerrostalomaisista Aft Cabin -malleistaan, joita näkyy vieläkin aika ajoin käytettyjen myyntipalstoilla. Carverin nykylaivue koostuu yhä hyvät tilat tarjoavista matkaveneistä, mutta takakajuutallisia jahteja mallistoon ei enää kuulu. Tilalle ovat tulleet Coupe ja Command Bridge -sarjat.
Carverin uusin tulokas on Fort Lauderdalen venemessuilla marraskuun alussa ensiesitelty C34 Coupe. Se on samalla Carver-malliston pienin vene. Hieman yli kymmenmetrinen C34 on kokoisekseen tuhdissa kunnossa, sillä kuivapainoksi ilmoitetaan peräti yli 7 800 kiloa.
Konehuoneeseen on tarjolla vain parikoneasennuksia, mutta voimalinjavaihtoehtoja on useita. Jenkkityyliin lähtökohta on bensakoneet, tässä tapauksessa pari Mercury MerCruiserin 250-hevosvoimaisia V6:sia perävetolaiteisiin yhdistettynä. Seuraavat tasot ovat 2 x 300 ja 2 x 350 hv V8:t, joista jälkimmäiset ovat v-vaihteella varustetut sisämoottorit.
Dieselit kuulostavat eurooppalaisittain luontevammalta vaihtoehdolta. Tarjolla on Mercury Dieselin 260-hevosvoimaiset V6:t tai 335-hevosvoimaiset V8:t. Pienemmät tulevat vetolaitteilla ja joystickilla, isommat kulmavaihteilla.
Tilaratkaisussa yhdistyy sekä yhdysvaltalaisia että eurooppalaisia mieltymyksiä. Jenkkiveneille tyypilliseen tapaan esimerkiksi alakerran asuintiloissa on pyritty ennemmin avaruuteen kuin yksityisyyteen, eikä ovellisia makuukajuutta ole.
Omistajaparin vuode on keulassa ja alakerran oleskelutila ohjaamon alla keskiveneessä. Sen kulmasohva muuntuu täysimittaiseksi parivuoteeksi. Yksityisyyttä löytyy lisävarustelistalta liukuovellisen laipion verran.
Toiletti vaikuttaa tilavalta ja se onkin varustettu poikkeuksellisesti erillisellä suihkuhuoneella.
Kansisalongista löytyy eurotyyliin pentteri ja u-sohva, mutta sen etupääty ei käänny kartturinpaikaksi. Takaseinä koostuu nykytyylin mukaisesti lasista ja kolmipaneelisesta liukuovesta. Lasisen kattoluukun saa vasta lisävarusteena.
Avotilan kulmasohvan takaselkänoja taittuu sen sijaan aurinkotasoksi jo vakiona, mutta pöytä kuuluu lisävarusteisiin. Uuden muodin mukaisesti uimatason puolelle saa grillauspisteen. Muita avotilan lisäherkkuja ovat esimerkiksi katon takareunasta auki kelautuva katos ja hydraulinen uimataso.
Euroopassa Carverilla on tätä nykyä vain yksi maahantuoja, Tanskasta käsin toimiva Carver Yachts Scandinavia. Se kertoo C34 Coupen hintojen alkavan bensakoneilla 2 350 000 ja dieseleillä 2 995 000 kruunusta. Maahantuoja lupailee esittelevänsä C34:n helmikuussa Göteborgin venemessuilla.