Too Designin Marco Casali on luonut Greenline 58 Flylle selkeän rauhalliset piirteet. Ikkunat ovat isot, muttei nykymittapuiden mukaan mitenkään villit.
Perässä on hydraulinen uimataso, joka jaksaa kannatella ja nostaa 500 kilon apuvenettä. Peräpeiliin on upotettu mukavalta näyttävä rantasohva.
Pääkansi on kauttaaltaan yhdessä lattiatasossa, ja päättyy nykytyyliin läpinäkyvään reunukseen. Peräkannen sohvaryhmä on käännetty pitkittäin, joten kaikilla 6–8:lla pöydän ääreen mahtuvalla on luontevat merinäkymät. Sohvaryhmän saa pedattua myös lekotteluun kutsuvaksi päivävuoteeksi. Keulakannella on kiinteä aurinkotaso ja kaksi laitasohvaa.
Greenline oli yksi ensimmäisiä venevalmistajia, joka keksi sijoittaa pentterin kansisalonkin takaosaan, ja niillä sijoilla se on 58:ssakin. Tarjoilu käy kätevästi sekä sisäsalonkiin että ulko-oleskelutiloihin. Flybridgellä näkyy ohjaamon lisäksi dinetti ja pentterikaappi sekä tyhjä, irtokalusteille varattu takaosa. Hiilikuituisen hardtopin saa lisävarusteena.
Majoituskannen kokoonpanoon kuuluu vakiona kolme makuukajuuttaa, kaksi toilettia ja kaksi vaatekomeroa. Omistajansviitti on keskiveneessä, parivuoteellinen vip-vieraskajuutta keulassa ja erillisvuoteilla varustettu vieraskajuutta styyrpuurin laidalla.
Vaihtoehtoina vip-kajuutan vaatekomeron voi korvata päivätoiletilla ja kolmoskajuutan valmiiksi kalustetulla kotikonttorilla. Siihen kuuluu integroidut paikat monitorille ja tulostimelle, HDMI- ja USB-portit sekä vuoteeksi pedattava sohva, jos työputki tai päivystys venyy.
Peräpeiliin on upotettu vakiona varasto, jonka saa optiona kalustettua myös vuoteella tai kahdella varustetuksi miehistöhytiksi.
Saatavana myös hybridinä
Greenlinen tapaan 58 Fly tulee tarjolle myös hybridiversiona. Silloin polttomoottoreina on kaksi joko 610- tai 715-hevosvoimaista Cumminsia, joiden potkuriakseleihin on liitetty hydraulikytkimellä 25 kilowatin sähkömoottorit. Hybridiversioon kuuluu 16 kilowattitunnin litiumakusto, joka riittää kuuden solmun marssivauhdilla noin 30 meripeninkulman täysin päästöttömään täyssähköajoon.
Akkuja voi ladata hybridiajotilan lisäksi maasähköllä tai katon aurinkopaneeleilla, joita mahtuu HT-katoksella varustettuun versioon jopa 11. Niiden yhteislatausteho yltää parhaimmillaan 3,6 kilowattiin, mikä riittää hyvin korvaamaan perinteisen dieselgeneraattorin tarpeen.
715-hevosvoimaisilla Cumminseilla varustetun hybridiversion huippunopeudeksi ilmoitetaan 26 solmua. Tasalukua vaativille ja fossiilisten polttoaineiden aikaan kiinni jääneille on tarjolla kahdesta 1 000-hevosvoimaisesta Caterpillarista muodostuva pelkkään dieseliin tukeutuva vaihtoehto, joka nostaa huippunopeuden 30 solmuun.
Greenline pyrkii suitsimaan kulutusta ja päästöjä myös kevyen kerrosrakenteen avulla. Ylärakenteissa on käytetty lisäksi hiilikuitua, jolla on saatu kokonaiskilomäärän lisäksi myös painopistettä alemmas.
Suomessa Greenlinella ei ole tällä haavaa maahantuojaa, vaikka kiinnostusta tiettävästi olisi. Asioista mutkistaa se, ettei Greenline pysty täyttämään nykyisenkään jälleenmyyjäverkoston kysyntää.