Sealine C390 (2019–) – Kolme kajuuttaa ja kansisalonki
Sealine on ollut vahvasti mukana päivittämässä perinteisiä cabincruiser-tyyppisiä matkaveneitä nykyaikaan. C390 on siitä uusin esimerkki.
Englantilaisena venemerkkinä tunnetuksi tullut Sealine on kuulunut jo vuodesta 2013 saksalaisen Hanse Groupin omistukseen ja valmistusohjelmaan. Englantilaisen Bill Dixonin suunnittelema nykymallisto on tuore, vanhin malli on vuonna 2014 ensiesitelty S330.
Sealinen laivueeseen kuuluu neljä kokoluokkaa ja kolme mallisarjaa, joista muodostuu yhteensä kahdeksan veneen mallisto. S-mallit ovat perästä avoimia sportcuisereita, C-sarjalaiset joka suunnasta suljettavalla kansisalongilla varustettuja cabincruisereita ja F-kirjaimella viitataan yläohjaamoon eli flybridgeen.
Kattaus on laajin C-sarjassa, jonka viimeisin lisäys on koeajossa oleva C390. Sen ensiesittely tapahtui tammikuussa Düsseldorfin venemessuilla. Sealinen mallistossa C390 ottaa paikkansa C330:n ja C430:n välistä. Huipulta löytyy vielä C530.
Vieritä vertailua
Sealine C390
Pituus x leveys | 11,99 x 3,85 m |
Paino | 10 520 kg |
Tehoalue | 2 x 300–370 hv |
Moottorityyppi | Sisäperämoottori, diesel |
CE-luokitus | B / 10 henk. |
Hinta* | 384 340 € (2 x 300 hv) |
Valmistusmaa | Saksa |
Lisätietoja | www.sealine.com |
*Hinnat vapaasti valmistajalla sis. alv 24% |
Bavaria R40 Coupe
12,65 x 3,99 m |
9 300 kg |
2 x 300–370 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 12 henk. |
383 040 € (2 x 300 hv) |
Saksa |
www.bavaria-yachtbau.com |
Galeon 390 HTC
11,99 x 3,74 m |
9 700 kg |
2 x 225–435 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 10 henk. |
373 680 € (2 x 300 hv) |
Puola |
www.galeon.pl |
Grandezza 40 CA
12,30 x 3,95 m |
9 000 kg |
2 x 300–370 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 12 henk. |
473 770 € (2 x 300 hv) |
Suomi |
www.grandezza.fi |
Marex 375
12,05 x 3,55 m |
7 700 kg |
2 x 260–370 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 14 henk. |
437 100 € (2 x 300 hv) |
Liettua |
www.marex.no |
Tykkää
- Kokonaan avautuva takaseinä
- Kansisalongin, pentterin ja avotilan yhteensulautuminen
- Toimiva kolmen makuukajuutan tilaratkaisu
- Tarkka ohjaustuntuma ja hyvä ohjaukseen reagointi
Älä tykkää
- Melutaso vasta-aallokossa
- Vaatimaton vakiovarustelu
- Vähäiset ulkosäilytystilat
- 26.02.2025 Uutinen Airiston paviljongissa avataan uusi kesäravintola
- 28.02.2025 Uutinen Vesiliikenteen rajoituksia laajennetaan Barösundissa
- 07.03.2025 Reportaasi Käytettyjen veneiden muuttaminen uhkaa muuttua paljon kalliimmaksi ja hankalammaksi
- 24.02.2025 Uutinen Bothnia Regatta Perämerelle
- 06.03.2025 Uutinen Kirjalansalmen sillan kunnossapito vaatii jatkuvaa seurantaa
- 19.03.2025 Näin se tehdään Purjeveneen moottorinvaihto
- 14.03.2025 Reportaasi Ensirekisteröinnit 2024
- 03.03.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: Marex 440 Scandinavia
- 25.02.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: Galeon 480 Fly
- 27.02.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: Sunseeker Ocean 156
- 28.02.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: Viknes V10
- 12.03.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: venematkailu
- 25.02.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: Roto Hydra 530
- 05.03.2025 Video Boot Düsseldorf 2025: Highfield ADV 7
Uusimmat
- 25.03.2025 Ensiesittely Pershing GTX 70 (2025–)
- 24.03.2025 Ensiesittely Avikus Neuboat Dock II (2025–)
- 23.03.2025 Ensiesittely Sirena 60 (2025–)
- 22.03.2025 Ensiesittely Cantiere Mimì Libeccio 8.5 Classic Wheel ja 7.5 WA (2025–)
- 21.03.2025 Ensiesittely Yamaha HelmMaster EX Wireless Control System (2025–)
- 21.03.2025 Ensiesittely Sialia 45 Sport (2025–)
- 20.03.2025 Ensiesittely Windelo 51 S ja Windelo 55 S (2025-)