Sealine C390 (2019–) – Kolme kajuuttaa ja kansisalonki
Sealine on ollut vahvasti mukana päivittämässä perinteisiä cabincruiser-tyyppisiä matkaveneitä nykyaikaan. C390 on siitä uusin esimerkki.
Englantilaisena venemerkkinä tunnetuksi tullut Sealine on kuulunut jo vuodesta 2013 saksalaisen Hanse Groupin omistukseen ja valmistusohjelmaan. Englantilaisen Bill Dixonin suunnittelema nykymallisto on tuore, vanhin malli on vuonna 2014 ensiesitelty S330.
Sealinen laivueeseen kuuluu neljä kokoluokkaa ja kolme mallisarjaa, joista muodostuu yhteensä kahdeksan veneen mallisto. S-mallit ovat perästä avoimia sportcuisereita, C-sarjalaiset joka suunnasta suljettavalla kansisalongilla varustettuja cabincruisereita ja F-kirjaimella viitataan yläohjaamoon eli flybridgeen.
Kattaus on laajin C-sarjassa, jonka viimeisin lisäys on koeajossa oleva C390. Sen ensiesittely tapahtui tammikuussa Düsseldorfin venemessuilla. Sealinen mallistossa C390 ottaa paikkansa C330:n ja C430:n välistä. Huipulta löytyy vielä C530.
Vieritä vertailua
Sealine C390
Pituus x leveys | 11,99 x 3,85 m |
Paino | 10 520 kg |
Tehoalue | 2 x 300–370 hv |
Moottorityyppi | Sisäperämoottori, diesel |
CE-luokitus | B / 10 henk. |
Hinta* | 384 340 € (2 x 300 hv) |
Valmistusmaa | Saksa |
Lisätietoja | www.sealine.com |
*Hinnat vapaasti valmistajalla sis. alv 24% |
Bavaria R40 Coupe
12,65 x 3,99 m |
9 300 kg |
2 x 300–370 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 12 henk. |
383 040 € (2 x 300 hv) |
Saksa |
www.bavaria-yachtbau.com |
Galeon 390 HTC
11,99 x 3,74 m |
9 700 kg |
2 x 225–435 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 10 henk. |
373 680 € (2 x 300 hv) |
Puola |
www.galeon.pl |
Grandezza 40 CA
12,30 x 3,95 m |
9 000 kg |
2 x 300–370 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 12 henk. |
473 770 € (2 x 300 hv) |
Suomi |
www.grandezza.fi |
Marex 375
12,05 x 3,55 m |
7 700 kg |
2 x 260–370 hv |
Sisäperämoottori, diesel |
B / 14 henk. |
437 100 € (2 x 300 hv) |
Liettua |
www.marex.no |
Tykkää
- Kokonaan avautuva takaseinä
- Kansisalongin, pentterin ja avotilan yhteensulautuminen
- Toimiva kolmen makuukajuutan tilaratkaisu
- Tarkka ohjaustuntuma ja hyvä ohjaukseen reagointi
Älä tykkää
- Melutaso vasta-aallokossa
- Vaatimaton vakiovarustelu
- Vähäiset ulkosäilytystilat
- 17.04.2025 Vaihtoveneet Käytetyn veneen esittely: Aquador 32 C (1999-2016)
- 23.04.2025 Uutinen Espoonlahdessa hengenvaarallinen työteline veneilijöiden reitillä
- 19.04.2025 Uutinen Traficom kuulutti Inkoon Barösundin kielto- ja rajoituspäätöksestä
- 20.04.2025 Ensiesittely Itama 54 (2026–)
- 09.04.2025 Ensiesittely Marex 390 Scandinavia (2026–)
- 11.04.2025 Kokeilu Silver Condor Cabin (2025–)
- 17.04.2025 Ensiesittely Invictus ST 550 (2026–)
- 17.04.2025 Vaihtoveneet Käytetyn veneen esittely: Aquador 32 C (1999-2016)
- 20.04.2025 Ensiesittely Itama 54 (2026–)
- 01.04.2025 Ensiesittely Garmin Force Pro (2025–)
- 17.04.2025 Ensiesittely Sunbeam 29 GT (2025–)
- 31.03.2025 Video Vene 25 Båt: Gps-häiriöt ja veneilyturvallisuus
- 01.04.2025 Ensiesittely Ferretti Yachts 800 (2026–)
- 25.04.2025 Video Videoesittely: Yamarin 60 DC ja Yamarin 63 DC
Uusimmat
- 30.04.2025 Uutinen Limisaumaveneperinne esiin Kotkassa ja Loviisassa
- 29.04.2025 Uutinen Bodön kausi käynnistyy vappuna
- 29.04.2025 Uutinen Beneteau Gran Turismo 35, 40 & 50 (2026–)
- 28.04.2025 Uutinen Boomeranger Boatsille iso tilaus
- 28.04.2025 Näin se tehdään Kevätkunnostus: Vetolaitteen tarkistus
- 28.04.2025 Uutinen Veneilyaukot avataan Hailuodon kiinteän yhteyden työmaalla
- 27.04.2025 Uutinen Kråkössä vietetään vappua uuden kesäravintolan avajaisilla