Uimatason pidentäminen lienee yleisin tapa uudistaa ja suurentaa venettä – tai ainakin sen mallinumeroa. Fairline on tehnyt sen hyvissä ajoin, jo ennen ensimmäisenkään veneen valmistumista.
Uimatasoa on pidennetty 2,5 jalalla eli reilulla 70 sentillä, mikä nostaa kokonaispituuden yli 69 jalkaan ja mallimerkinnän 64:stä 68:aan. Suuremmalla uimatasolla on paremmin tilaa irtokalusteille, Seabobeille tai vesijetille.
Tilaratkaisuihin on lisätty yksi uusi vaihtoehto, mikä nostaa vaihtoehtojen kokonaismäärän kolmeen. Uudessa versiossa on muita suurempi keulan vip-vieraskajuutta, joka laajenee paapuurin laidalle muiden versioiden päivätoiletin tai neljännen makuukajuutan kustannuksella.
Uusi kokonaispituus kirjataan metreissä lukemin 21,08, muilta numeroarvoiltaan vene on ennallaan. Moottorivaihtoehtoja on yhä kaksi, valittavana on pari joko 1 150-hevosvoimaisia Caterpillarin rivikuutosia tai 1 200-hevosvoimaiset MANin V8:t. Suomi-hinnat alkavat hieman yli 2,4 miljoonasta eurosta.
Squadron 68 korvaa Fairlinen mallistossa suositun Squadron 65, jonka viimeinen yksilö valmistui viime kuussa Fairlinen Ipswichin tehtaalta. Ensimmäinen 68 on jo työn alla Fairlinen uudella, merenrannassa Southamptonissa sijaitsevalla tuotantolaitoksella.