Kolme uutuuksissa on Totalveneessä jo aiemmin esiteltyjä Neoja, jonka saa Open-, HT- tai Coupe-versiona. Jokaisen niistä saa joko Torqeedon Deep Blue -sähköperämoottoreilla varustettuna eDrive-sähköversiona tai perinteisenä tehoversiona, jolloin uimatason keskellä olevassa moottorikaivossa roikkuu maksimissaan kaksi 300-hevosvoimaista Mercurya.
Greenline Neo Open
Neojen hinnat alkavat mielenkiintoa lietsovasti mallista riippuen 99 900, 114 900 tai 129 900 eurosta. Pakettiin kuuluu silloin kaksi 150-hevosvoimaista polttomoottoria. Sähköversio tai tehokkaammat polttomoottorit sekä käyttömaan arvonlisävarot nostavat toki hintaa useammalla kymppitonnilla.
Muista uutuuksista 48 Coupe on syntynyt melko helposti olemassa olevan 48 Flybridgen rinnalle. Yläohjaamon tilalla Coupen katossa on liukukattoluukku sekä 2,4 kilowatin aurinkovoimala vakiovarusteena.
Greenline 48 Coupe
Dieseleiksi voi valita 2 x 220, 2 x 300, 2 x 380 tai 2 x 480 -hevosvoimaiset padat. Kaksi tehokkainta tulevat Cumminsilta, pienemmät Volvo Pentalta. H-Drive-hybridiversio syntyy täydentämällä pienintä dieselvaihtoehtoa kahdella 14 kilowatin sähkömoottorilla ja kahdella dieselajossa sähköä regeneroivalla 10 kilowatin laturilla. Sähköajotilan toiminta-aikaa voi kasvattaa vielä range extenderillä eli toimintamatkan pidentäjällä, joka tässä tapauksessa on 6,4 kilowattinen dieselgeneraattori.
Uutuuksista ehkä mielenkiintoisin on kuitenkin täysin uusi 45 Fly. Se tulee täällä pohjolassakin kohtuullisen suosittuun matkamoottoriveneiden kokoluokkaan ja näyttää ainakin tietokone kuvissa hyvältä. Myös tilaratkaisuihin on löydetty pari uutta knoppia.
Majoituskannen vakioratakaisu on kaksi hyvinkin tasavertaiselat vaikuttavaa makuukajuuttaa, joissa molemmissa on sekä erillisellä suihkukomerolla varustetut toiletit että sisään käveltävät vaatekomerot. Vaihtoehtoinen tilaratkaisu poistaa vaatekomerot ja lisää niiden tilalle kerrosvuoteilla varustetut makuukajuutan.
Kansitaso on järjestetty selkeästi. Pentteri on muodikkaaseen tapaan kansisalongin takareunassa. Avotila ja sivukannet ovat varsin esteettömät. Uimatasolta avotilaan ja toisinpäin pääsee kulkemaan molemmilta laidoilta, mikä väistämättä tarkoittaa pientä kompromissia avotilan sohvan koossa. Sitä ehkä kompensoi sohvan takana uimatason puolella oleva grillaamo, joka näyttää varsin makealta.
Greenline 45 Fly
Tekniikan osalta 45 Fly tulee tarjolle Greenlinelle tuttuun tapaan myös H-Drive-hybridinä. Tekniikka mukaillee isompaa 48:sia eli voimansiirtona on perinteinen suora akseliveto. Jos sähkövempaimet ei vielä innosta, niin 45 Flyn saa myös pelkästään dieselkäyttöisenä versiona. Silloin vaihtuu myös voimansiirtoratkaisu IPS-vetolaitteisiin.
Greenline 45 Fly ja 48 Coupe ensiesitellään tammikuussa Düsseldorfin venemessuilla. Greenlinen osastolla tulee olemaan kaikkiaan ennätykselliset kahdeksan venettä, mukaan lukien Neot. Suomessa Greenlinella ei ole maahantuojaa.