Saksalaisella MANilla on vahva asema moottorijahtien moottoritoimittajana. Sen koneita käyttää lähes kaikki eturivin venemerkit 60–100-jalkaisten jahtien luokassa.
Huviveneiden merimoottoreiksi MANilta löytyy kolme eri lohkoa: 12-litrainen rivikuutonen, 16-litrainen V8 ja 24-litrainen V12. Jokaisesta perusmoottorista on useampia tehoversioita, rivikutosten perusmallissa on 730, V8-sarjan pienimmässä tasan 1 000 ja V12:ssa 1 400 hevosvoimaa.
Mallivuodelle 2019 V-moottorisarjojen tehokkaimmista versioista rutistetaan ulos 100 hevosvoimaa entistä enemmän, sillä mallisarjojen huipulle esiteltiin V8-1300 ja V12-2000. Ne ovat tällä hetkellä markkinoiden tehokkaimmat huvijahteihin tarkoitetut V8- ja V12-moottorit.
Ulkomitoiltaan ja painoiltaan uudet tehoversiot ovat mallistossa jatkavien V8-1200 ja V12-1900 -mallien kanssa identtisiä, eli uusien versioiden myötä sekä tehon ja painon että tehon ja iskutilavuuden suhde paranee. V8:n kuivapaino on 1 880 ja V12:n 2 380 kiloa, joten V12:n tehopainosuhteeksi tulee vain 1,19 kg/hv. V8:kin pääsee nyt ensi kertaa alle 1,5 kg/hv tason. Litratehot ovat varsin kunnioitettavaa yli 80 hv per litra luokkaa.
Vaikka ulkomitat ovat teholuokka huomioiden kompaktit, ei mistään ihan pienistä malmikasoista ole kysymys, sillä V12 on 2,2 m pitkä, 1,2 m leveä ja 1,3 m korkea. V8 on puolisen metriä lyhyempi, mutta muilta mitoiltaan samaa suuruusluokkaa.
Kuluttajahintoja MANilta on turha kysellä, eikä ne tosiostajaa tuskin edes kiinnosta. Näitä koneita kun tulee veneen mukana tyypillisesti vähintään kaksi, ja niiden veneiden hintalaput keikkuvat jossain kahden ja kymmenen miljoonan maastossa.