Saxdor 400 GTC on hyvin läheistä sukua 400 GTO:lle, sillä sekä runko ja konevaihtoehdot että tilaratkaisu keula- ja takakajuuttaoptioineen, läpikuljettavine kansisalonkeineen ja siihen orgaanisesti liittyvine laitaterasseineen ovat käytännössä identtisiä. GTC on kaksikosta kuitenkin se katetumpi, sillä siinä näyttäisi olevan GTO:n haitarimallisen kangaskattoluukun ja kansisalongin sivuseinäverhojen sijaan kova liukukattoluukku ja lasiset sivuseinät, jotka saa toki taitettua suurimmilta osin auki. Lasinen ja tietysti avattava takaseinä ostetaan molempiin versioihin lisävarustelistalta.
Muistin virkistykseksi voidaan todeta keulakajuutasta löytyvän parivuoteen lisäksi erillisen toiletin ja optiona vielä poikittaisen pistopunkan. Peräkammarin saa joko suurena tavaratilana tai kahden hengen makuukajuutaksi laajennettuna. Pentteri on sijoitettu kansisalongin yhteyteen paapuurin laidalle pitkittäin. Ohjaamossa on rehdimmin 2,5 kuin kolme istumapaikkaa, mutta sen takana oleva sohva nousee ja kääntyy sähköisesti kasvot ajosuuntaan istuttavaksi takapenkiksi.
Täysleveässä tuulilasissa on ovi ja läpikulku paapuurin laidalla. Saxdoreissa ei tarvitse kiipeillä kansilla. Keulassa on kunnollinen sohvaryhmä ja pöytä, ei pelkästään makoilutasoa. Laitaterassit ovat peräti nelisen metriä pitkät ja jo vakiona sähkötoimiset. Moottorivaihtoehdot kattavat Mercuryn 300-, 350- ja 400-hevosvoimaiset V8- ja V10 Veradot pariasennuksena.