Ulkoisesti muutokset ovat niitä, joita syntyy suhteellisen helposti ilman että mitään tarvitsee oikeastaan muuttaa. Esimerkiksi runkoikkuna näyttävät nyt entistä suuremmalta ja yhtenäiseltä, vaikka sisäkuvat paljastavat, että keula- ja keskikajuutan ikkunat ovat oikeasti ennallaan. Perään on tullut puolestaan uusi pidempi uimataso, mutta se kiinnitetään paikalleen runkoon integroidun uimatason jatkeeksi vasta lisävarusteena.
Vaikka sisätilojen tilaratkaisu on käytännössä ennallaan, on sitä Sealinen mukaan kehitetty entistäkin toimivammaksi. Oleellisin muutos lienee mahdollisuus taittaa kansisalongin sohvan etupääty ylös apukuskin istuimeksi. Pienempiin parannuksiin kuuluvat esimerkiksi pentteritason kannen jakaminen kahteen osaan siten, että pesuallasta ja liettä voi käyttää erikseenkin sekä isommista Sealine-malleista tuttu keulakajuutan etureunan uusi kattoikkuna.
Tekniikassa mennään pitkälti entisillä merkeillä. Konehuoneeseen voi valita kolme Volvo Pentan dieselsisäperämoottorivaihtoehtoa (340, 400 tai 2 x 220 hv). Vaihtoehtona on C335v-perämoottoriversio, jossa konehuone jää tavaratilaksi ja peräpeiliin on ripustettu kaksi 300-hevsvoimaista Mercurya.
Yllättävästi perämoottoriversio on 317 750 euron lähtöhinnallaan kalliimpi kuin mikään dieselvaihtoehdoista, joiden hinnat alkavat 271 500 eurosta.