Axopar pitää itseään mainossloganeissa enemmän elämys- ja seikkailuyrityksenä kuin venevalmistajana, mitä se tavallaan onkin, sillä veneet tekee puolalaiset sopimusvalmistajat. Twisted on taas ansainnut kannuksensa kustomoimalla ja rakentamalla uudelleen perinteisiä Land Rover Defendereitä.
Twisted on laajentanut hiljattain kustomointia myös veneisiin. Ensimmäisenä kohteena oli Cobra Nautiquen 8,7-metrinen rib, mutta nyt Salcombessa toimivai brittiverstas on hankkinut erän Axopar 22 ja 25 -malleja. Ne toimivat alustoina Twisted T200S ja T300S -malleille.
Twisted kertoo käyttävänsä satoja tunteja Axoparien riisumiseen ja kustomointiin. Se tarkoittaa paljon irto-osien nysväämistä, kun ottaa huomioon, ettei lujitemuoviveneen perusteet eli ajo-ominaisuudet määrittävä runko ja tilaratkaisun sanelema kansimuotti muutu mihinkään. Saman filosofian mukaisesti mutta paljon suuremmassa mittakaavassa Axopareja virittelee jo saksalainen, Mersu-pajana tunnettu Brabus. Sen versio Axopar 25:stä on Brabus Shadow 300.
Ensimmäisenä Twisted-Axoparina valmistuu mallinumeron mukaisesti 300-hevosvoimaisella Mercury Racingin perämoottorilla varustettu T300S, joka esitellään ensiviikolla alkavilla Southamptonin venemessuilla. Siinä on muun muassa kustomoitu Twisted-sisustus, Twistedin Land Rovereille tunnusomainen kelta-musta (Brabuksen ”tunnusväri” on puna-musta) värimaailma, jousitetut erikoisistuimet, optimoitu Twistedin tekemä moottoriasennus sekä seikkailuhenkeä korostava Land Rover -henkinen kattoteline.