Kauneutta kolmikossa edustaa lähtökuvassa etualalla oleva R35. Sen muodot on piirtänyt Pininfarina ja sen huomaa. R35 on Princessin irtiotto arjesta, jotain mitä se ei tavallisesti tee tai ole.
Luksuspäiväristeilijöiden buumiin vastaava R35 on kaunis katsella ja ladattu täyteen tekniikkaa. Valtaosaa veneen laitteista käytetään ohjaamon kosketusnäyttöön integroidulla CZone-digitaalikytkimillä. Niihin lukeutuvat esimerkiksi sähkötoimisesti 25 sekunnissa nouseva ja laskeutuva bimini ja keulassa olevasta luukusta ulos taittuva ankkuri.
Ajoteknologiaa edustaa BAR Technologiesin kanssa kehitetty AFS-evävakainjärjestelmä. Siihen kuuluu kaksi rungon takaosassa pohjassa esiin tulevaa ja automaattisesti säätyvää evää, jotka pitävät huolen kulkuasennon optimoinnista ja kulun vakauttamisesta. Konehuoneessa on kaksi 430-hevosvoimaista Volvo Pentan bensa-V8:sia, joiden luvataan kannustavan täysin hiilikuiturakenteisen kaunottaren parhaimmillaan 50 solmun nopeuteen.
Sekä avotilasta että keulakajuutasta löytyy mukavat sohvaryhmät sekä jääkaapit virvokkeille. Ensivilkaisulta keulapiikissä näyttäisi olevan ikkuna, mutta se onkin näyttö, joka näyttää keulassa olevan kameran kuvaa. Myös ankkuriin on liitetty kamera, jonka kuvaa voi toistaa kojelaudan monitoiminäytölle. Jos veneilee oikeassa paikassa, voi siis nähdä pinnan alaisen maailman ja sen miten ankkuri asettuu.
R35 edustaa päiväveneilyn huippua myös noin 800 000 eurosta alkavalla hinnallaan.
Uivan suurin ei ollut linjoiltaan pilattu sekään. S78 on Princessin S-sarjan uusin ylpeydenaihe. Tekniikaltaan ja tiloiltaan S78 jakaa saman perusrakenteen V78:n kanssa, eron tekee S78:n linjoihin hyvin integroitu matalalinjainen flybridge. Sportbridge-mallien tyyliin yläohjaamon etupuolella on suuri sisäohjaamon kattoluukku.
25-metriä pitkän sporttisen jahdin liikkumisesta pitää huolen kaksi MANin 1 900-hevosvoimaista V12-dieseliä. Ja hyvin pitääkin, sillä huippunopeudeksi luvataan jopa 37–39 solmua.
S78:n verottomat tehdashinnat alkavat noin kolmesta miljoonasta punnasta, joten messuveneen tavoin varusteltuna, Suomeen tuotuna ja liputettuna puhutaan noin 4,5 miljoonan euron hankinnasta. Arvonlisäveron osuus on noin 850 000 euroa, valtio kiittää. Sillä kattaa esimerkiksi valtion suoran avustuksen Suomen Meripelastusseuralle reiluksi kolmeksi vuodeksi.
Uivan Princess-tarjonnan ääripäiden väliin jäävä F55 ei ole sekään mikään mitättömyys. Mallimerkinnän numerot ovat epätavanomaisen vähättelevät, sillä kokonaispituus nousee 17,6 metriin eli lähes 58 jalkaan.
Tyyliä ja laatua huokuva sisustus on tuttua, luksuksen vaippaan kietovaa Princessiä. Alakerrassa on kolmen makuukajuutan ja kahden toiletin tilaratkaisu. Omistajan kajuutta on keskiveneessä ja myös yleistoiletissa on erillinen suihkukomero. Kansisalongissa pentteri on nykytyylin mukaisesti perän puolella.
Ihan halvalla tämäkään Princess ei vaihda omistajaa. Esittelyveneen hinnaksi ilmoitettiin noin 1,5 miljoonaa euroa.