Nyt julkistettu toinen 68 on tilattu Välimeren regatat mielessä ja uuteen veneeseen tehdään syvempi köli kuin ensimmäiseen. Syväykseksi tulee peräti 4,7 metriä.

Veneen paino on eksoottisten materiaalien runsaan käytön ansiosta saatu pidettyä vain 20,6 tonnissa. Venettä ohjataan yhdellä peräsimellä ja sähköpropulsion päätepisteenä on yksi potkuri, joka toimii purjehduksen aikana myös generaattorina.

Balticin Cafe Racereissa on tämän kokoisissa veneissä harvinaisempi riki, jossa ei ole takastaagia tai barduunoita, vaan masto on tuettu keulastaagin lisäksi reilusti taakse vedetyillä vanteilla. Riki on tottakai hiilikuitua, kuten runkokin. Tämä mahdollistaa lattapääisopurjeen käytön. Balticin raaseri ei ole mikään kovan kelin vene, sen tuulirajaksi on määritelty noin 15 m/s.

Toinen 68 Cafe Racer lasketaan vesille keväällä 2023, Pietarsaaren sijaan poikkeuksellisesti Palma de Mallorcalla sijaitsevassa Balticin huoltokeskuksessa. Veneen tulevien kausien tukikohta sijaitsee myös saarella.

Cafe Racer numero kaksi on yksi kolmesta Balticin vuoden 2023 aikana vesille laskettavista ja luovutettavista veneistä. Muut ensi vuonna valmistuvat mallit ovat 110- ja 111-jalkaiset kustomijahdit.