Suzukin Dual Prop -järjestelmä on vastaava kuin mitä on totuttu näkemään sisäperämoottorien vetolaitteissa eli samalle potkuriakselille on asennettu perätysten kaksi eri kokoista ja vastakkaisiin suuntiin pyörivää kolmilapaista potkuria.
Suzuki kehuu etenkin pitoa ja työntöä, mutta Totalveneenkin koeajoissa on todettu myös etuja ajo- ja suuntavakaudessa sekä ohjauksen keveydessä etenkin ylätrimmillä. Raskaisiin veneisiin tuplapotkuriratkaisun voitiin jo ennakkoon odottaa sopivan hyvin, mutta käytännössä Suzukin tuplapotkurikoneita on löytänyt tiensä myös kevyempiin ja sporttisempiin veneisiin, kuten daycruisereihin ja ribeihin.
Vuosi ja kaksi sitten esitellyt DF325A ja DF350A saavat mallivuodelle 2020 rinnalleen DF300B:n. Mallikirjainerosta huolimatta DF300B perustuu täysin samaan perusrakenteeseen kuin tehokkaammat versiot. Tuplapotkurijärjestelmän ja yhtenevästi muotoillun kopan alla on tuttu4,4-litrainen V6, nyt vain uuteen teholuokkaan ohjelmoituna.
Suzuki DF300B:n saa myös kerman valkoisena.
DF300B täydentää Suzukin tarjontaa 300–350-hevosvoimaisten perämoottorein luokassa eli se ei korvaa mallistossa jatkavaa, tavanomaiseen tapaan yhdellä potkurilla varustettua, 4,0-litraista DF300AP -moottoria.
DF300B:n hintoja ei ole vielä vahvistettu, mutta ihan varmasti se tulee asettumaan jonnekin tämän hetkisten DF350A:n 35 000 ja DF300AP:n 27 500 euron hintojen väliin.